Trött

Fan, det är redan den 27e December!
Shit vad tiden och dagarna går fort!
Man växer upp långsamt men åldras med en rasande hastighet.

En sväng till centrum blev det idag... inte många butiker, trots att vi var där i nästan två timmar.... Tar lite tid att gå från butik till butik.
Dotra åkte hem till en kompis "Den allra bästa" som hon kallar henne. Sonen är ute och leker med pappsen.
Själv har jag passat på att sortera lite av alla dessa fruktansvärt tråkiga papper som har med husbygget att göra.
De är trista, jag förstår väldigt lite av dem... men måste ju iaf ha lite ordning bland dem så jag snabbt kan finna de jag söker.

Jag älskar att vara ute och röra på mig efter all sängliggandes, men jag blir samtidigt ganska frustrerad då tiden tickar iväg, men hastigheten gör det inte.
Antar att jag får försöka vara glad för det lilla jag kan göra. Det är iaf hundra tusen gånger bättre än att inte kunna göra ngt alls :-)

Svullnaderna på fötterna har börjat oxå.. haha.. Mina små promenader resulterar i att fingrar, fötter och ben sväller upp som saaaatan!
På tio sekunder får jag värsta prinskorvarna till fingrar. Jättefascinerande och jag kan inte låta bli att skratta hur vart jag än är...
Maken ser ju hur det ser ut, men verkar inte finna den här återupprepande situationen lika roande som jag ;-)

Införskaffade även mer värktabletter, då nätterna är olidliga av värk. Värken känns bättre när jag rör på mig, men nattetid har jag inte så mycket val ;-)

Nog med svammel för idag. Unrar om jag kan komma på ngt kreativt istället....

Kommentarer
Postat av: Nillo

Nej nej...moster e bäst!!! ;-)

2009-12-27 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0