Ställa in..

Blir ingen middag ikväll.
Nu hänger det på om det blir någon "jul" i jul.....
Vem vill ha mina bakverk? Vem vill äta av skinkan jag gör?
Vem vet om det är härlig glasyr eller en skvätt snor som dekoration på bakverk eller matverk.

Maken kan göra, det vet jag ... men det tar bort lite av nöjet med själva produktionen som jag sett fram emot.

Utan att försöka låta allt för deppig, så drar jag mig nu... febrig och snorig.. undan från allmänheten, in på mitt rum och försöker sluta tycka synd om mig själv....

jävla helvetes skit!!

Kommentarer
Postat av: Nillo

Ni e fortfarande hjärtligt välkomna i morgon;-) <3

2009-12-22 @ 14:19:51
Postat av: Cin

I morgon???

Vad händer i morgon???

2009-12-22 @ 14:21:09
Postat av: Cecilia

Det går över. Ta två alvedon och drick mycket vätska . Så kommer du att mår mycket bättre. Säger doktor Cecilia

2009-12-22 @ 14:46:33
Postat av: Cin

Jaaa... jag vill att det går över fort så jag kan njuta av julen som alla andra...

2009-12-22 @ 18:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0