Sååååå trött!

Jag vill försöka hinna med så mycket som möjligt, men måste anpassa mig efter vad kroppen orkar med.
Nu värker mina höfter, fötter och ben och jag är så slut att jag mår illa.
Ändå har jag inte gjort mycket alls.

Lunch med arb kamrat, till frissan med kidsen, lite lite julhandel och tillverkning av vaniljkola.
That´s it!
Jag hann inte åka och köpa apelsinjuice, vilket då innebär att jag kommer vara sugen på det hela natten... och jag hann inte baka en rocky road kaka, och jag hann inte åka förbi Mia med grejer.
Inte heller hann jag skriva jul listan, slå in paket och gå igenom papper.

Det börjar oroa mig lite, att denna svällande kropp kommer ställa till mer problem för mig än jag först trott. Gulliga Philippa finns ju så jag kan se henne röra sig varje dag (film från UL) men fyra månader kvar!!!!
I will be huge!!!

Åh.. Julhandeln i dag blev på HM till minsta systerdottern.
När jag var där så passerade jag den underbart söta baby avd och fastnade där.
Men oss hem kom följande:

Jacka och mössa i Hello Kitty!
Det var ren tur att jag inte shoppade en hel garderob full med saker till Philippa.... haha.

Nej... jag inser att jag, trots att det faktiskt är bra mycket bättre än att ligga still, har det tuffare när jag får röra mig än tidigare. Och det är pga att det är så mycket jag VILL göra... men jag rör mig som en fet, gravid blåval på torra land!!
Och snart är julen här.....

Kommentarer
Postat av: Emsan

Åhhh så söta=) kram

2009-12-17 @ 17:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0