Så lycklig så lycklig



Befinner mig i ett grymt lyckorus.
Ångesten iför att känna mig som ett sjölejon är tillfälligt bortblåst.. iaf bryr jag mig inte.
Inte heller bryr jag mig om att maken är någonstans och äter god mat, dricker goda drycker.
Bryr mig inte...
För jag är så lycklig!

Underbara Mia, och bedårande Sanna, kom förbi med de mest magiska kakorna som finns, samt en fruktform som påminner om sådana som kommer direkt från catering!
Färsk frukt och massor av uppiggande vitaminer  och de mest magiska kakorna som finns.
1000 gånger bättre än sex (som jag minns det)!

Jag lovade (med korsade fingrar) att inte äta allt på en gång, samt att dela med mig.
Just nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska ta formarna med mig in... eller om jag bara ska ta "varsin" kaka med in till kaffet.....
Bara mina.... eller dela... bara mina... eller dela....
Ni som känner mig (allra helst Mia - med tanke på löftena jag tvingades avge) VET att jag inte har en minsta antydan till ängel på axeln när det gäller att dela med mig... så det är inte ängelens ord jag hör när jag hör dela... det är Mias ;-)
Mmmmmmmmmmm.... morr... okey då!
Delar väl med mig.
... men jag kan inte svära på att det finns några kvar till maken när han kommer hem, så jag skickade istället en bild till honom så har jag ju delat med mig.. på sätt och vis....
mmmmmm....
Mums!

Tack Mia min ängel!!!
Underbara rara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0