Okay då!

Eftersom jag just nu ändå är vaken, trots att ögonen känner att de verkligen vill sova en liten stund till, så skriver jag dagens första inlägg.
Hemkommen från syster igår, efter tre dagars boende i Östervåla.
Mycket trevligt, men dock mer än jag klarar av..... När jag kom hem så var jag liggandes i smärtor i bäcken och mage. Svårt det där att veta hur lugnt jag ska ta det... och vad jag kan sitta på och hur länge....
Aja... bara 103 dagar kvar ;-)

Under natten hade jag svårt att sova, eller... inte svårt att sova, utan svårt att veta hur jag ska ligga. Lagom när jag somnar på ena sidan, vaknar jag av att det gör ont och måste vrida hela kolossen bara för att efter en stund upprepa samma procedur.

Idag bär det av upp till skolan vid 15 tiden för att se när sonen, trots lärarens "önskemål", är tomte.
Eget fika skall medtagas, då det inte är så enkelt för klassföräldrar att veta vad andra föräldrar vill. Baka behöver man visst inte fixa längre heller.....
Om jag vetat det alla gånger jag varit klassförälder hade även jag sluppit undan med den ursäkten.
För mig, kanske är jag löjlig, så räcker det faktiskt om man som klassförälder bara gör ngt för kidsen....
Kanske har jag missuppfattat det hela... hrm.

Fick svar från rektorn oxå, de skall vidta åtgärder mot den lärare som bar hand på killarna i fredags.
Thank god!

Nu... återfå ngn timmes sömn innan jag försöker hålla kroppen vaken resten av dagen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0