MVC besök

Japp, då var dagens besök avklarat.
Blodgrejset såg ok ut... trycket likaså. Mycket vita blodkroppar i urinen, återkoll den 13e januari :-)
Läkartid bokad till den 12e jan och upptäckt av att förlossningen ej skickat ngn remiss till spec mödravården, därav avsaknad från kallelse.
Remissen skickades istället in av min barnmorska Caroline, idag.
Urinprov skall även lämnas in på måndag för att kollas ytterligare.

Huvudet fortfarande nedåt, hjärtljuden 140 och livmodern mäter hela 28 cm (normalt för gången tid är 27,5).
Dvs hon har gott om plats.

Älskar uppdateringarna, och att få säga hur mycket bättre jag mår just nu :-)
Ibland kan jag dock fundera på vad det är hon håller på med i magen. Det finns en känsla som hon börjat ge mig... känns som värkar, dvs mycket ont, men det är ngt som Philippa gör.
Det vet jag pga att inte hela livmodern drar ihop sig utan det är bara under naveln.
Högra delen av magen är hennes favoritplats... som synes nedan :-)



Älskar att vara gravid.

Kommentarer
Postat av: Mia

Så cooolt är så avis=)

2009-12-30 @ 16:52:35
Postat av: Nillo

E ni helt säkra på morgon dagen...???

Annars e ni hjärtligt välkomna att fira nyår med oss...vi e bara 13st.

Vi kommer att servera förrätt varmrätt och dessert...alco fri bubbel vin finns lika så öl;-)

Och en massa skratt som förlänger livet!!!

Hjärtligt välkomna kära syster m fam

2009-12-30 @ 17:33:33
Postat av: Cin

Är helt säker siss! Tack iaf.

Stannar hemma och tar det soft och enkelt istället ;-)

2009-12-30 @ 18:44:18
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0