Lunchen!!

JAG ÅT LUNCH UTE IDAG!
På en rest au rang!
Något jag tidigare tyckt varit överskattat, men nu istället var mycket uppskattat :-)
Och jag fick äntligen vara den som bjöd käre lillebror :-) Underbart!!

Min käre bror kom och plockade upp mig, så åkte vi ner till nya (kanske inte är så nytt... har ju inte varit där sedan svägerskans möhippa för... eh... över ett år sedan) kinahaket alias gamla stationshuset.

Jag käkade först en stor portion.... eller stor och stor, fick faktiskt inte plats med mer på tallriken och så tog jag 6 bitar sushi...mmmmm....
(sen tog jag sex bitar till..... mmmmmm)
Efter det hoppades jag att alla människor skulle ha gått tillbaka från sina jobb så jag kunde ta mer mat.... men så blev yrseln för mycket så jag klarade inte av mer utan var tvungen att avbryta mitt ätande för att åka hem o vila...
Morr....
Men gott som fan var det :-)

Kommentarer
Postat av: Daniel

hmm så gött - bjud mej!!

2009-12-08 @ 22:42:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0