Lack!

Försökte installera bloggverktyg på Iphonen så jag kunde blogga när jag kommer på det. Men här vill ingen teknik samarbeta med mig inte.... Lack blir jag!!

Sitter på sängen och försöker desperat finna en ställning som funkar för alla lemmar... men icke... ingen teknik vill fugera med mig där heller.
Det jag funderar på... är hur kommer mina rörelsemöjligheter vara framöver? Kommer jag kunna röra mig eller inte?
Kommer jag kunna äta?

Ääääätaaaa...
Idag var vi hos bekanta för första gången på evigheter! Jävligt nice, god mat och god efterrätt!
Dotter S kan verkligen baka!!
Samtidigt så kan jag heller inte låta bli att fundera på meningen med saker och ting. C´s bror är mycket sjuk. Livet är så orättvist... han är bara 29 år.
Drabbas av både det ena och det andra pga sin sjukdom....
Styrketankar till alla nära.

Om vi hinner i morgon, blir det en tripp till Uppsala. Plogmojängen måste inhandlas, eller iaf beställas.
Jag vill grymt gärna åka en sväng till IKEA oxå, men vet itne om jag klarar av det..... återstår att se.
Så mycket vilja, så lite möjligheter....



Ovan bjuder jag på ett litet smakprov av hur jag numera ser ut.
Med fingrar som prinskorvar, och ansiktet utfyllt så man knappt ser en enda rynka.
23 kilo som sagt folks! 23 kilo
Här om kvällen kände jag inte när maken försökte väcka mig... eller jag kände inte hans hand, utan bara att fettet skakades om.... skum känsla.
Celluliterna på rumpan och låren har så stora mellanrum, så de skulle behövas en skarvsladd för att föra vidare energi däremellan.
Galet... men det skall åtgärdas snarast.
Förra gången tog det mig ett år att komma ner till 64kg ..... denna gång ger jag mig själv inte samma tid... är inte 20 längre liksom, och får helt enkelt träna bort skiten ;-)
Allt går med lite våld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0