Hur....?

Jag har funderat på det där med hur kroppen anpassar sig under en graviditet.
Varför går vissa upp så mycket i vikt, och vissa inte?
Jag hör till de som gått upp mycket i vikt, men inte utan orsak.
Min tillvaro har ju varit stillaliggandes, och ätandes... och det ena leder till det andra.
Mycket vill ha mer.
Mycket fick betydligt mycket mer....

Men tro det eller ej... jag är nu ganska så less på att äta.
Inte för att det hindrar mig, men jag finner inte samma njutning i det och frossar inte på samma sätt.
Finns ju så mycket annat att tänka på än godsaker liksom.
Dessutom har parasiten i magen växt en del och tagit mer plats vilket gör att när jag äter så känns det efter en mycket kort stund av njutning, som om jag ska kräkas.
Något säger mig även, att om så sker... så är det inte lika njutbart när det kommer den vägen.. som när det åkte ner...

Förvärkarna kör till och från hela dagen, och det känns lite som om jag har en tennisboll mellanbenen.
Kanske dags att försöka ett spegeltrix för att se hur det ser ut.... lär nog inte räcka med en liten fick spegel, utan får nog ta en sådan där avlång så allt syns....

Jag råkar dock veta att det iaf INTE växt ut en pung...
... stackars killar....
Tänk er när en kille springer... vad det måste daska fram och tillbaka hela tiden.
Kanske kan i gott försök jämföras med hängpattar, men icke.. isf måste vi tillbaka ända till stenåldern typ... eller iaf 70 talet (eller var det 60talet). Tjejer och tanter har ju iaf BH = bröst hållare.

Men killar har ju inte direkt en PH = pung hållare..... eller?
.... hur kom jag in på det här nu då?

Äh... borde sluta fundera och gå och lägga mig istället.... med eller utan pung.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vakna,,jag vill ha uppdatering

2009-12-10 @ 09:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0