Holy motherfucker of god.....!!

Det har nu kommit till min kännedom.
Jag misstänkte nog att det var så, men så länge man inte ser det direkt framför sig så kan man ignorera det. Verkligheten kommer dock alltid i kapp en (undrar hur den gör).
Det finns ingen återvändo, fr o m nu kommer det bara gå mer utför. Tankarna skulle funnits där från första början och jag får helt sonika lägga mig till ordspråket:
Som man bäddar får man ligga.

I dag kom iaf verkligheten ikapp mig.
Slog som ett hårt slag i magen, med följder likt en tsunami våg längs hela kroppen.
Och för mig finns det ingen drastisk hysterisk lösning på det hela heller.

JAG HAR GÅTT UPP 23 KG sedan i Juli!!


Detta sätter mig nu på en totalvikt på 94,7 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
That´s humungus!!!!

Jag får dessutom även hänvisa till alla skriverier om graviditet, att nu "börjar" jag öka i vikt.
BÖRJAR??????
Vem fan har skrivit de där skriverierna??
Att släppa in mig i en affär just nu, där affärsmännen gladeligen placerat både glass och godis på vägen till kassan, är som att släppa in en tablettmissbrukare på apotekets lager.
Med kreditkortet i handen och den dåliga självdiciplinen jag har, så ser inte framtiden ljus ut....
OM jag inte ändrar det nu!!!

No more sweets... vikten kommer fortsätta iaf, men jag slipper förhoppningsvis denna självömkan...
Och jag är FETT inställd på detta!!!!

Jag skall även börja motionera med mina härliga 0.05 km i timmen tillsammans med bortdomnade ben och prinskorvliknande fingrar....

Buuuut it aint over til the fat lady sings, och jag sjunger inte ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0