Härligt underbart!

I natt var jag grymt trött.... helt slut faktiskt.
Sov som en stock, och har inte ens vänt mig om en massa gånger. Vilket i sin tur, resulterar i att värken idag är helt olidlig.
Smällar man får ta.
Om det går över, så är tanken att tillbringa lite tid strosandes på IKEA idag... Eller idag var tanken, men det är nu flyttat till e.m/kväll förutsatt att jag kan gå. Om inte... får jag ta det en annan dag... ingen brådska.

14.30 är det MVC dags och lite parasit uppdateringar.
Hon rör sig betydligt mycket mer dag för dag som går nu. Nya rörelser, och mer markanta.
Helt underbart!
Hur ska jag kunna leva utan att få känna dessa rörelser igen? Trots alla komplikationer, så är det verkligen helt underbart att vara gravid. Och detta är sista gången jag är gravid.....
Att känna henne växa och röra sig i min mage... helt obeskrivligt.... !

Jag är extra lyrisk idag, då jag känner henne hela tiden nu... hon är väldigt rörlig.

Planerna för nyårsmiddag är i full gång. Tanken var först att åka till syster och fira med dem, men då jag inte mått så bra på sista tiden (även om jag mår bättre nu) så blir det till att ta det hemma, tillsammans med alla andra som även de av olika anledningar blivit strandsatta ;-)
Ett besök till mor och far innan nyår, men tiden går alldeles för fort.... eller så är det jag som sover för mycket ;-)
Får bli en tripp EFTER nyår istället.

Kommentarer
Postat av: mia

jag är också strandsatt.. får jag komma och sitta och titta på din mage hela kvällen... suck håller på att rensa hemma och har precis kastat bort mamma kläderna... det känns inte bra.. peter bara log när jag kasta dem!!!

2009-12-30 @ 16:51:23
Postat av: Cin

Dörren är öppen, och du/ni är så välkomna så. Det blir soft som fan.

puss

2009-12-30 @ 18:46:08
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0