Finns inte på kartan...

En sak...
I normala fall existerar det inte att jag är uppe vid denna tidpunkt.
Not a chance!
Men jag ska till läkaren idag samt träffa min underbara barnmorska :-)
Hon är så underbar, för att hon såg till att jag blev befriad från läkarnas felaktiga ordinationer och fick rätt information hur jag ska göra för att må så bra som möjligt under resten av graviditeten :-)

Sen var det tänkt att vi skulle till apoteket och hämta ut mina happy pills men centrum öppnar ju inte förrän 9.30-10 tiden.

Mina cravings i går kväll var clementiner.
Jag kände ett sådant stort behov av att ha just clementiner, att jag slet upp min make som fick köra mig till statoil (23.00 ca) för att tillsammans med mig göra den upptäckten att statoil ej har clementiner.
Jag fick vackert tugga i mig mina twix (hrmf, ni trodde väl inte att jag bara hade EN) istället, men det gav mig inte den tillfredställelse jag sökte.
Som att börja onanera och sluta innan orgasmen... waste of time liksom!
(Här fick jag en liten tillsägelse från min make att jag inte bör skriva allt jag tänker i bloggen... undrar vad han menar?)

I dag... lunch med bror (om han kommer ihåg och har tid... verkar skrämmande busy just nu) och i helgen SKA JAG RESA BORT!!!!
Hem till syster och dricka vin (nonalcoholic) och umgås! Yeeeeaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0