Då så

Nu var det dags för lite uppdateringar eftersom jag inte skrivit ngt alls i helgen som varit.
Detta av ganska rimliga skäl, eftersom vi befunnit oss ute i skogen, utan internet uppkoppling alls.

I fredags åkte vi ut till stugan för fösta gången på evigheter.
Det var en test, för att se om resan är ngt jag klarar av.
Läkarbesök på tisdag, så då får vi se om det påverkat mig.
Jag lallar ju inte direkt runt och påverkar/riskerar livet på lillis, men testar hur mycket jag klarar av själv.

Mattias och Oliwer blev dåliga, mådde illa och ont i magen. Jag och Milis klarade oss. Ingen aning om vad det var, men jag fick det lite tuffare än jag tänkt då Maken inte kunde kuta och passa upp på kidsen.

Tidigare har vi ansett att ytrymmet i stugan är alldeles för litet för att bosätta oss på under en period, men nu... när vi bott på ca 8-9 kvm under några veckor, så kändes utrymmet alldeles lagom.
Toaletten är nära, köket är nära.

Jag klarade faktiskt av att göra kola, baka lussebullar (med tillsätt bara vatten deg), tillaga pannkakor och falukorv med makaroner.
Natten som kom, fick jag dock den värsta värken jag haft under hela den här perioden.. men vila och tabletter så fick jag stopp på det.

Skönt som fan att återhämta sig och andas in drömmarna kombinerat med frisk luft.
Nu är jag tillbaka..... Vi tillbaka... med nya krafter :-)

Åkte även förbi syster en sväng och fick äntligen se deras gigantiska hus!
Vackert!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Va härligt att du fick komma iväg=) det är du värd!

Ha en bra dag, PUss och kram

2009-12-07 @ 07:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0