Bara 100 dagar kvar!!!

Bara 100 dagar kvar!!
Men eftersom mitt minne är så dåligt, så vet jag inte hur många dagar som redan passerat.
Känns som en evighet sedan vi mös likt kaniner ute i sommarstugan....

Trots mina krämpor och dyl mänskliga förhinder, så älskar jag den här graviditeten!
Känna rörelserna, se och uppleva allt jag fått uppleva med henne.
Pga komplikationerna så har vi ju även haft många koller, många ultraljud så det känns som om jag kan henne utan och innan.
Efter 4D ultraljudet, vet jag t o m VAD hon gör när det känns på ett speciellt sätt... :-)

Om nu det vaginala ultraljudet hade varit vibrerande hade jag nog skaffat hem en sådan apparat. Njutning och koll på en gång.. kan ju inte bli mer nice ;-)
Gyn undersökningar i sig är faktiskt inte så skoj.

I dag består dagen av samtal.
Sedan en fika nere i centrum med kidsen, kanske en sväng till Rusta oxå för att se om det finns korgar... men orkar jag inte gå, så får jag skicka maken med kids i helgen.
Mia måste även få grajorna :-)

För att underlätta mitt egna behov av att göra saker fast jag inte kan, så lägger jag istället planerna på vad som skall göras till nästa jul :-) Det funkar :-)
Och då kommer jag dessutom ha mer tid under året att fixa det vart efter som....

Nu: Samtal på agendan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0