Alla dessa ljud

Ju fler man är, desto mer ljud blir det....
Jag gillar det inte, men Philippa verkar tycka om det. När det är liv och rörelse runt om, så kickar hon gärnet.

"Nonna" går omkring, vädrar trots att det är minusgrader, sjunger julsånger och får barnen att skratta.
Maken i sin tur går omkring och retar alla som han kommer på.
Sonen tjatar om att få titta på sport på tv. Dotra kelar med dogsen.
Själv sitter jag här och funderar på vilka meningar det var som cirkulerade i skallen min under nattens timmar.
Av någon anledning, för att jag inte tar datorn och skriver med än gång, så försvinner de roliga meningarna och kommentarerna så fort dagen gryr.

Under natten så fick vi första reaktionen från Tyson vs sparkar från Philippa. Han verkade inte förstå varför det kändes som det kändes, men han försökte flytta på sig för att slippa det störande duttarna.

Eftersom maken är chaufför för alla utflykter idag, och jag är befriad både från julhandling och sällskap så kanske jag klarar av att få julgodiset bakat nu under helgen.
Förhoppningsvis blir det även ett besök till M och C med familj på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0