22.00

Kl är 22.00 snart och det borde egentligen kännas som sen kväll... men vanligtvis enbart känns som tidig morgon, eftersom jag har hela natten framför mig.
Av någon anledning så kan jag sova när maken spelar ... i vårt lilla utrymme, när det tidigare stört mig då vi är på varsin våning i ett helt hus...
Men jag är ju vaken nästan hela tiden, iaf under de tiderna som programmen går i repris... så om jag missar ett par avsnitt, så betyder det ju bara att jag har möjlighet att finna ngt att sysselsätta mig med när det är dags för reprisen.

Hade velat gå en kort promis med någon av dogsen idag... iaf till lekparken (ca 500m) och få lite träning av dem samt frisk luft.
Men tro det eller ej... jag är faktiskt trött.

Ligger nu här.... andas in aromen efter mina saffransfisar(uak)... lyssnar på makens snarkningar(för att nämna repriser) ... tittar på ytterligare en repris på tv....och drömmer, så snålvattnet rinner och överarmarna jäser av bara tanken, om Mias tosca kakor som jag bytt till mig :-)
Jag får inte gömma dem under sängen, utan måste dela med mig var kravet.... och det ska jag....
Inte bra att vräka i sig en hel sats tosca kakor själv, även om det är en variation från saffransbullarna.... så av ca 20 st så får jag väl ge resterande av familjen varsin.... Maken kan väl få två då eftersom det faktiskt är hans favoritkakor.... så blir det väl rättvist.
Nääää.... de ska få smaka fler :-)

De är så grymt jävla goda!!!

 

Hennes kaka ser inte ut så här, utan är som små toscamuffins... där varje bit är saftig, god och så jävla yummi..... slurp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0