trueblood!

Jag har hört att den ska vara bra, men jag har aldrig sett den.
Inte orkat.
Men nu verkar det ju som om man får chansen, nämligen redan nu på onsdag (26/8) kl 22:00.
Och dra på trissor, det är SVT som har den!!!!!!
Nu kommer det för första gången sedan Linus på linjen och anslagstavlan, bli värt att zappa även på SVT!!!
Holy fuck och kors i taket!

Efter en mycket lyckad arbetsdag sitter jag nu här med en jävla massa admin.
1 timma kvar tills besiktningsmannen kommer.
Matte missade plocka fram de underlag som behövs för energibesiktningen, så nu ska jag - CARINA, noll koll på räkningar, FORSBERG leta reda på dem....
Hrm.... vart ska jag börja ;-)

Kommentarer
Postat av: Nillo!

vad visar de???

2009-08-26 @ 08:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0