sista dagen

Sista dagen av semestern, och jag har sådan ångest att gå tillbaka så magen bara vill vända sig ut och in. Jag försöker in i det sista ignorera den känslan, jag vet ju att den till mestadels enbart är där för att jag har en "oplanerad" vecka.
Nya kunder att ta hand om, och nya scheman att gå efter.
Jag har lovat mig själv att inte ens öppna dessa papper förrän måndag, när dagen börjar.

Nu ska vi iväg och fixa lite prylar ... bl a en ny toasits till nedervångingen då det beslutat sig för att HELT gå sönder :-)

Kommentarer
Postat av: Cia

Tips: Kok en viktvaktar ghodisoch bakverk kokbok. Fykll frysen. Du lar liksom svulla hur som hellst, kna vara smart att ha magra alternativ att svulla pa! Fins laskigt slisksiga och godis goda recept. En glassmaskin ar axa smart, kan du gora glass av yougurt, och ata med varma blabar till exzepmpel, tank dig: trycka i dig 1 liter vanilj glass med bar och sa ar det 0% fet.

Varsta basta grejen!

2009-08-03 @ 09:42:36
Postat av: Cin

Det låter super!

Glassmaskin har sedan länge funnits med på min önskelista ;-)

kram

2009-08-03 @ 09:44:11
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0