så trött... så fet!

Dagen började inte bra.
Det är en flicka i magen, råder inga tvivel om det (visst kan jag ha fel, men hur troligt är det?).
Jag är fet.
Grymt fet.
Vad jag än gör, så jäser jag bara.
Precis som med Emilia.
Fet.
FET!!
Eftersom morgonen var lite kyligare än tidigare mornar, blev det långbyxor på sig idag....
FY....
Knappt så jag fick igen dem... de stora byxorna jag hade innan semestern.
Trycket på magen fick mig att må illa, och flåset är låååååång gåååååne!

När jag rör armarna känns det som om gäddhänget skall knocka mig vid för hastiga rörelser och fettet i kroppen gör att lungorna har litet utrymme.
blobb blobb blobb blobb!

" Motion under graviditet kan verka både lugnande och vitaliserande för både kropp och själ. Experter är också ense om att barnet blir både friskare och gladare. Genom att motionera regelbundet håller du kroppen i trim för den fysiska utmaning som graviditeten innebär."

Ja... jag ska!!
(tar en chokladbit och fortsätter tycka synd om min själv.... en stund)

Kommentarer
Postat av: Mia

kan bara le=) du är ju alltid fin och det vet du=)

puss

2009-08-13 @ 08:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0