pepp! Vad är det?

Vart finner jag peppen ngn stans?
Vad är det för pepp som finns tillgänglig?
Varför skall det vara så jävla svårt att se possitivt på saker och ting?
Nej, sura kan jag göra i kistan när jag dött!
Glada miner eller gå och lägg dig, Cin!

Dagen ute på fält swoshade förbi. Kunderna hade inte tid för mig, ingen lust att tänka på jobb och blev väldigt glada för att få en ny katalog att bläddra i :-)
Meeen, det var inga långa möten och dagen gick snabbt över.
Segt.

I kväll kommer mäklare nr 1.
Herr Dryg. Honom vill jag inte anlita, och jag måste kolla upp lite grejor.
Snubben (känt bolag) vill ha 3% i arvode på det belopp som man går ut med (upp till det beloppet) och sedan hela 8% på den summa som ev överstiger.
Så m a o, om det skulle bli budgivning.... så skall vi betala honom hela 8% på resterande belopp.

Ny tid för gaddniningen är bokad.
17/8 kl 13:00 blir jag sittandes där ett par timmar igen ;-)

Nu! Ska jag jobba lite admin innan jag kan sluta för dagen (lite tidigare).

Ciao

Kommentarer
Postat av: Cin

:-)

2009-08-04 @ 16:05:51
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0