mvc

Ja... det var inte igår jag var där sist!
Svara på en massa frågor, få en massa information och ta en del prover.
Läkarbesök för "jag är inte direkt en gravid 20åring" test, ultraljud m.m bokat.
Nytt beräknat datum: 1a April
Samma dag som svärmor.. haha.

Fast jag tror att det kommer bli ett nytt bud på det efter ultraljudet, samt att den ändå tänker kika ut tidigare än BF ... precis som med de andra.
Har börjat med mjuk träning, allt för att undvika för mycket krämpor... så jag kan stå ut.
Alla som känner mig VET att jag är en trött människa.... skojja inte att jag är trött nu... (precis som förr, så tar grav. den sista orken från mig) Allt jag vill är att sova ;-)

Men, genom att sova får man inget gjort. Här skall målas, slipas och donas. Putsas och fejas så man inte behöver städa in i det sista. Var ju ett tag sedan jag städade skåp och dyl.
Har jag tur kanske jag får lite hjälp av svärmor....

Nu ... off to work!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0