lördagsfilm

Lördagsfilm efter en hårt arbetande dag - medans min make satt på en restaurang i solen, hade det mysigt och drack en i s k a l l ÖL eller två... eller tre.... eller fyra (inte alls sotis. Ölen är ju det som gör fotbollen rolig;-)....)
JAG däremot fick en jävla massa gjort!
Jag har slipat, målat, putsat och målat mera... så jävla nöjd med mig själv. Dessvärre har jag ju inte ens gjort hälften av det jag skulle göra :-(
Tid, kan man köpa det???

Nu är det iaf som sagt film, godis och mina fisar som luktar värre än ägg som legat i solen mer än en dag, där förmultningsprocessen satt i gång för flera timmar sedan..... dvs illa... mycket illa. Näst intill dags att hämta gasmasken. Tycker nästan lite synd om min familj.... fast bara nästan.

Min käre make har varit på fotboll och jag slösade flera minuter på vägarna tillsammans med varenda jävla söndagsåkare för att hämta och lämna honom.
FAN om man inte vet vad den vänstra pedalen är till för så finns det en fil för det, och tro mig när jag säger att det INTE är den vänstra!!
Idioter!! MOVE IT!!! Cina is on the road!

I kväll har jag dessutom en bebismage.
Fast den bebisen skall heta brun... då den består av gaser... men får mig att längta tills den riktiga magen kommer.
Har lite löst häng att fylla ut innan det börjar synas dock :-(

Eftersom filmen nu håller på, så funderar jag på varför jag sitter här vid datan.... och kommer heller inte på ngt vettigt svar, så jag går och sätter mig vid tvn istället.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0