huga

Att vara gravid och anställd på det företaget jag är anställd på, är ingen bra kombination. Man blir psykiskt motarbetad och hotad hela tiden.
Nästa möte är det jag som spelar in... chefens egna ord är det som kommer fälla henne.... det kan hon inte snacka sig ur. Dessutom är det jag som anmält mitt intresse för att bli medlem i facket.

"Graviditet är ingen sjukdom. Klarar du inte trycket, så sjukskriv dig. Annars får du gå!"
Citerat min chef. I samma veva ökar hon pressen så man inte ska klara av att leverera.
Rättvist?
Hur ska det här sluta?
... lär ju inte bli så enkelt att sluta på topp...

Nu ska jag ner till barnmorskan pga att jag har smärtor och tryck "nertill"... kan ev vara en urinvägsinfektion, så jag måste fixa ett pisserör....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0