hoppsan då!

Nu kan man visst skaffa sig en Vampyrdildo!
Bite me, hur långt skall hysterin gå?
Artikel
(ovanför denna text finns en länk, dessvärre i svart så den syns inte... )
I dag blir det ingen jobba dag.
Idag är jag sjuk.
Kramponda i magen fortsätter och jag ska lämna in provet så fort målaren har dragit.

Fick även se den underbara nyheten att syster m familj kanske följer efter oss mot samma håll i flytt :-)
UNDERBART!!!
Hoppas verkligen de finner ngt som passar, så de hakar på pronto!

Och den som väntar på ngt gott... väntar aldrig förlänge... är det inte så?
Nu på kort tid har både Avators och The Wolfman premiär.... Även om The Wolfmans datum har skjutits upp....
.


Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Samma håll....det vet man aldrig...de byter ju flytthåll hela tiden!

2009-08-28 @ 10:30:08
Postat av: Carina

Nej... de flyttar dit där huset finns... så är det att hålla sig inom en radie. Jag hoppas iaf att de gillar och får det hus som ligger i närheten av mig.

2009-08-30 @ 22:12:21
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0