fy fan vad saker tar tid!

Hela helgen har gått åt i ett nafs!
Och fint blev det!
Ironiskt nog så är hallen/trappen finare nu när det är halvklart med grundmålning och spackel... än var den var innan... hrmf.
Lister har kapats, skarvats och spikats samt målats.
Inte fan trodde jag det skulle vara så meckigt att såga hörn.
Helt slut har vi varit, men vi har tillsammans fått massor gjort.

1/9 är mäklarfotograferingen och strax därefter skall den ut :-)
13/9 har jag för mig att de planerar första visningen :-)

Veckan som kommer alt första veckan i september måste vi åka till HTH och välja kök. 
Luckor, dörrar och lådor.
Jävla massa meck just nu!

Alla ni som känner mig vet att jag är en kaffeman.
Men jag klarar inte längre av starkt kaffe eller espresso.
Jag lider verkligen med det och jag tror att mycket av mitt humör beror på bristen av koffein.
Ibland får jag ner en eller två koppar mycket svagt bryggt kaffe... men inte ofta.

Chefen satte dessutom ribban ganska högt inför nästa vecka, men jag får ta skällen/skrällen om jag inte lyckas prestera som önskat.
Ollan har fyllt år, vi har renoverat och meckat samt att mor min fyller 60 år idag
HURRA HURRA FÖR MAMMA!!!!!
Så jag prioriterar faktiskt lite andra saker nu i helgen än att jobba på min lediga tid.

Nu... ska jag göra pannkakor och sedan duscha av mig snabbt.

Kram Mia, även om jag e dålig på att ringa så tänker jag på er :-)

Kommentarer
Postat av: mia

jag är här och du är där men vi vet vart vi finns

för varandra=)

2009-08-25 @ 13:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0