aj aj aj aj

Idag fick jag avbryta dagen och sjukanmäla mig, ringa barnmorskan och sedan hem för vila.
Superpoppis ur chefens synvinkel.
Jag har tryck i magen, som jag haft ett par dagar... men som nu även övergått till ont.
Enl barnmorskan kunde det vara urinvägsinfektion, början till missfall eller stress som orsakar detta.
Så tidigt i morgonbitti skall jag pissa i rör och lämna in detta för koll.
Morgonpisset skulle det vara....

Min käre make är så orolig att jag tvingas lugna honom och inte stöna för högt när det sticker till.
Säkert ingen fara... men lite fel läge att bli ordinerad vila.....
Hoppas bara att allt är som det ska.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ta hand om dig gumman och stressa inte.

Säg till om du behöver hjälp med något, finns här

kramis

mia

2009-08-27 @ 09:03:10
Postat av: Carina

Underbaring du!

Om du har möjlighet att fixa fler timmar på dygnet skulle vara super ;-)

puss

2009-08-27 @ 09:10:27
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0