aaaahhhhhh!

En hel dag med administration.... men bara hälften är klart.
Hur fan kommer det sig?
Varför skall det man VET ska göras, ta sådan fruktansvärd lång tid att göra?
Rabblar man upp vad jag gjort, så är det ju inte mycket alls... men tiden det tog att göra!
Gaaahhhh!
Det mest ironiska är att detta är vad jag egentligen ska göra "kvällar och helger" dvs på min fritid.
Totalt 11 tim admin tid blev det idag... vad får jag betalt för? 8 tim ute på fält!!

Hur jag än räknar så blir 1+1 slutligen 2.
Inget annat.

Nu ska jag gå och assistera min käre make i matlagningen, lägga jobbet åt sidan (för den jävla tonern tog ju slut oxå... ) och inte tänka på det igen förrän i morgon!

Bebis i magen har inte gjort sig hörd idag, så kanske jag t o m kan få röven ut att röra på sig i form av en riktig långpromis :-)
Eftersom det inte gått så länge, så är min mage inte en bebismage.
Ingen sådan där lite rund fin sak som förtäljer vad som komma skall.
Nejdå...



Tuttarna är svullna (Matte gillar) och magen är bara fet.
Så länge naveln inte är ett hål, utan mer snarlik två blygläppar
(m a o en fitta) så gömmer jag mig i kläder.
Tålamod? Jag? Hahahaha.... det var länge sedan jag hade ngt sådant!!

Seee ya later folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0