tingeling

tingeling tingelin.... bla bla bla!

Ja, det har ju inte varit som förr som sagt, och jag skulle kunna tillbringa ytterligare tid till att beskriva varför.... but noooo.... ni trogna vet redan ;-)
Jag har upprättat ett bord där gåvor - från de som saknar min underbara närvaro alldelse för mycket -  kan överlämnas när jag inte är hemma.
Jag ska verkligen göra mitt bästa i att försöka sända iväg tack kort...

MH är ett mental beskrivning för doggisar..... :-) Hundarna får uppleva en del plötsliga saker, och vissa saker som kan vara läskiga och så bedöms hundens reaktion och aktion.

Svarta djävulen kommer göra den galant :-)


Snart är det påsk, och vi kommer tillbringa den ute i stugan.
Skall bli skönt med lite lugn och ro med familjen innan jag åker iväg till Danmark.
Har som sagt varit mycket både för mig och käre babbemannen på sista tiden. Och vi har heller inte hunnit vara i stugan alls nästan.

Träningsfreak har han blivit oxå, så jag känner mig ännu.... lösare än förr... röra på sig lite kanske...

NU ska jag försöka sova lite, innan min make kommer upp och ... låter....

tingeling tingeling



Kommentarer
Postat av: nillo

oki ifa vi oxå kommer till stugan???

2009-04-02 @ 09:45:42
Postat av: nillo

Annan gång!

2009-04-02 @ 12:30:57
Postat av: Daniel

Blir det inget finland över påsk?

2009-04-02 @ 21:10:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0