inspiration

Idag hade jag samåk med chefen, samt oto möte över lunch med kaffe.
Fick höra riktigt bra kritik, och inser att jag måste klara av att ta emot den. Sänka ribban och lägga upp delmål istället för att satsa på hela kakan på en gång.

Just nu kikar jag på hundcoachen och suger i mig all inspiration just nu då det är en hund som har samma beteende som Déville..... Shit vad jag saknar tiden med träning... och vem är det som hindrar mig om inte jag själv?
Skärpning!

Idag kom katalogen med hus från fiskarhedenvillan.... många fina villor och letande... måste kika runt på fler och försöka lista ut vad som ingår och inte ingår... mycket att lära sig ;-)
En annan är ju inte precis kunnig i det här och kan inte heller göra mer själv än att spika i en och annan spik.... men inte så det håller fast ngt... haha

Fick bilder på min underbart söta lilla systerdotter.
I en supervacker röd bal klänning.
Så vacker... så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0