i morgon är det fecke!!

Stora partyt!
Vad ska jag ha på mig för kläder?

Först på dagen skall vi till kolmården, och sedan fest på kvällen.
Efter våran helvetes vecka så förvånar det mig inte det minsta om vi somnar ganska så tidigt.

Röven är stor, magen väller över och humöret är kasst.... Vilken underbart superkombination. Men men man skall inte göda de negativa tankarna.
Med stor mage behöver jag ju inte göra så stora rörelser... det sker ju liksom av sig självt när jag dansar.... ett steg... coh svall svall... tre i ett kan man ju säga ;-)
Jag bjuder på den!

Nu ska jag bara bajsa och sedan ut till kunderna!

Njut av vädret!

Kommentarer
Postat av: Nillo

Ja väljer man en dag man ska iväg på att åka till kolmården så förstår jag att man e trött på kvällen!

Ps kl 18 börjar det!

2009-04-24 @ 11:15:43
Postat av: Cin

Mmm... fast nu är det ju inte pga dagen som vi e trötta, utan veckan som varit har varit extremt tuff för oss båda.

Kolmården... val av dag var ganska enkelt när det stod gratis vs kostnad....

Meeeen... you know me! Jag är alltid knäpp ... trött eller inte :-)

2009-04-24 @ 13:59:34
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: nillo

Fixar vi...bål och mat står uppdukat när ni kommer;-)

Glöm inte köpa med dryck....i dag redan !!!

Tomorrow tomorrow,its time for party!!!!!!!!!!

2009-04-24 @ 14:21:20
Postat av: Cin

I know... beställning är gjord.

Och som jag skrev i inlägget så är mitt enda problem just nu.... kläderna ;-)

2009-04-24 @ 14:25:09
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0