Äntligen fredag

Den här fredagen är extremt efterlängtad.
Nästa vecka består dessutom endast av 4 dagar.
Underbart!

Nu är det ledighet.
God mat, ett glas vin och en mysig stund med maken!
Underbart!

Efter en mycket knölig vecka, där det mesta har gått åt pipsvängen, så avslutades den idag med pompa och ståt.
DÄR SATT DEN!!!
Underbart.

Nya batterier har jag beställt oxå, så nu skall det bytas ut i varenda vibrerande panikihopskrapadevibrerandeleksaker som finns :-)  40 pack borde ju räcka!
Mwoahahaha.

Orden kommer ganska så hattigt på print här nu, men det är för att de kommer lika hattigt ut ur skallen. Det är långa pauser emellan, och ögonen faller ihop....

Heeeeelg.... heeeeelg...... heeeeeeeeeelg!

I morgon är det barnvakt som gäller, kanske besök från de tidigare husägarna till kåken vi bor i.
De ville kolla hur vi renoverat, samt snacka om det där Amway som alla (alla man aldrig blir av med) börjar med (och även slutar efter ett tag).
Jag har hört det förr... och varje gång jag får invit igen, så förklarar jag att jag redan hört och faktiskt inte är intresserad. Då får jag till svar att jag inte är intresserad för att presentationen gjordes dåligt.....
mmmm...... kanske bara är så enkelt att jag inte är intresserad.
Men.... visst ... några enstaka produkter kanske jag skulle kunna testa.
Tvättar ju alla golv med klorin (bakteriedödande och luktar rent) och kanske skulle byta ut det mot ett miljövänligare alternativ.
Eller...... så ska vi på kalas.´

Så jäkla nice att inte vara så "umgängesberoende" att man faktiskt medvetet väljer att inte ha så många saker inplanerade på helgerna.
Familjen är ju viktigast (iaf för mig).
Sen det som händer, händer... det blir ju sällan som man tänkt sig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0