Timecontrol.... please!

Nu är kl snart stängning... bara en timme till.

Förvirrad blev jag över den terroriserande främlingen som fått tag i mitt nummer utan att veta om jag är en tjej eller en kille, utan att veta vad jag heter... Vem var det?
Antingen är det en idiot som leker med döden, eller så har reklamterroristerna som vill att man ska reagera, som kommit på nytt sätt att komma i kontakt med kunder....

Gillade det iaf inte, och HUR denna har fått mitt nummer skiter jag i... för jag ska ändå byta nummer inom kort. Comviq har NADA mottagning ute i stugan, och från 1a november måste jag ha nytt abonnemang :-)
Dessutom ska jag ha en ny telefon oxå.

Min käre make har redan börjat fixa med prylarna och nya tvn med box i ... som ska vara ute i kärleksnästet, är redan fixad :-)
Åh ... jag glömde nämna! Jag ska finally äntligen få mitt efterlängtade Macro objektiv!!! Hoooray! Men när jag får det, så får jag väl fota döda insekter istället.... för det lär bli till födelsedagen eller julafton ;-)

"Elo dead guy, smiiiile! Oj, glömde... du kan ju inte le längre... ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0