Tänk om....

Tänk om det verkligen finns en värld som vi inte kan se... eller det är klart att det finns, vem är jag att ifrågasätta det?

Det är ju inte för inte som klövertanten stod och sökte efter klöverfolket. Och det är inte för inte som denna dam går runt och snackar med någon/något som vi inte kan se med blotta ögat.
Men om man sätter sig ner, blundar och känner vibbarna runt om... så tror jag faktiskt att alla har en möjlighet att se det hon ser....

Små små figurer som flyger, svävar eller springer runt. Figurer i träd, på blommor och i gräset.
Alla tillhör en egen koloni... en egen stam.
Hos dem finns det även som hos oss... vi kallar dem för husdjur, en del kallar dem för män (hihi)... men hos dem heter det ngt annat.

Allt runt om är ett väsen.. alla växter... De ser på medans vi "människan" förstör jorden och oss själva.

Tand trollen finns! Varför tror ni annars att ni får hål i tänderna??? eh...!
Jultomten finns oxå. Han hör till den goda sidan...
Men allt gott är inte gott... och allt ont är inte ont. Det ligger i betraktarens ögon....

WAKE UP!!
Yrvaket tittar jag upp från datan och inser att jag återigen sjunkit in i mina skumma funderingar - som inte alltid håller sig till verkligheten... hehe.
Jag är här för att jobba... men det är inte så mycket kunder... och så sjunker jag in i mina tankar istället... för att efter en stund vakna upp yrvaket (igen) och fundera över vad jag ska göra här näst.
Allt detta bara för att komma fram till att det finns inte så mycket jag kan göra.
Snacka lite med kunderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0