Ta ta ta daaaaaa!

I bakgrunden hörs de välbekanta tonerna från stråkorkestern... först kraftigt, sedan lugnare och mer diskret.... men mystiken växer med tonerna.
Jag smyger mig sakta fram... försiktigt.
Det är något som inte riktigt är som det borde, det hänger en unken känsla i luften och andetagen känns hela tiden tyngre och tyngre.
Plötsligt blixtrar det till, bara för en kort sekund.
Ett starkt sken, sedan är allt tyst och stilla.
På denna korta sekund, så var allt som jag känner det, borta.
Mitt liv som det var, är utplånat och allting runt om mig ligger tomt och öde....
Allt är dammigt, tyst och grått..... inte ett ljud hörs.
Ensamheten hänger tungt över mina axlar.
Mina rop ekar i tystnaden.........


Ta ta ta daaaaaaa (blås instr)..... woooiiiiiiii wooooiiiiiii (stråkar)..... ... kling kling (piano)....
Musiken och mystiken forts ;-)

****

Solen skiner och värken värker... allt är precis som det ska vara.
Den svarta djävulen skall ut, och Tyson får nog följa med på ett hörn han med.... (båda = jag i backen om ngn kommer förbi, styrka är inget jag har längre)
Kameran är laddad och som sagt... solen skiner.

Här ska fotas lite innan jag stänger in mig på jobbet igen.

Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

Reciterar du en scen från Terminator? Iaf, klart det är skönt att bli ompysslad, såna saker saknar man.

2008-09-25 @ 12:30:15
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Cina

Bäzz; haha... ja det skulle man kunna tro ;-)

2008-09-25 @ 17:08:55
URL: http://lovelybitch.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0