Överfallen utanför dörren.

Min boss ringde och ville att jag skulle släppa in honom bakvägen. Varenda kök som levereras till kunder, lev på pallar och dessa jävla pallar måste sedan samlas upp och hämtas utav ngt jävla företag som ser det som ett måste.
Nice.

När jag öppnat den ena dörren och är påväg till den andra känner jag en smäll av extrem smärta, vänster baksida vid knät.
En pall som stod uppstaplad har fallit och kom över mig för mjuk landning.
Det gjorde fruktansvärt ont!!
... så jag sa aj.

Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

Hon gillar barnbarn, hon har inga. Ok! Nämen, det är väl hennes sätt att ta reda på hur jag mår. Plus att hon vill veta när hon kan få barnbarn.

2008-09-18 @ 14:58:53
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0