nu hände det igen...

Jag hade ngt jag skulle skriva, och så kommer en kund.... och sen när jag nu står här så är det väck.
Poff
Helt tomt

**

Shoppade lite idag iaf.
Det låter väldigt bra, men låt er icke luras..... jag shoppar bara ibland, och då gör jag det rejält. AVSKYR att shoppa.
Nu var det dock inte till mig, utan till kidsen.

Oliwer skulle ju nöja sig med om han fick gå klädd som Indiana Jones dag ut och dag in... men jag har sagt att han inte får det förrän han kan hantera piskan ordentligt. Risken är just nu för stor att andra oskyldiga barn i hans närhet får ett par rapp lite här och var under tiden som han övar.

Hittade iaf massor av kläder. PÅ ETT OCH SAMMA STÄLLE!!! Inte samma butik, utan samma snurra REA snurran :-) Minst 8 par brallor till Emilia, samt tröjor och blusar.
Tyvärr så fanns det itne kvar på rea i den storlek Oliwer behöver.... så han fick endast 3 par byxor och en skjorta. Skyndade mig sedan till Täby C, för att  hinna springa heeeeela den långa vägen till HM från jobbet...... innan jag började jobba.... vilket är över hela centrumet. För att se om det fanns reabyxor där....
De hade ingen rea alls... :-( så jag stressade i onödan.

Syrran hade gjort som hon sade. Klippt sig och färgat håret.
Än så länge har jag själv bara talat om det.... inte orkat. Jag har heller inte bestämt mig om jag ska frångå min färg med knallröda sidor och svart upptill.... eller om jag skall fortsätta med den..... m a o ... vanligt eller annorlunda....
Färgen som syrran hade färgat till var visserligen normal... men snygg.

JAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0