Mmmm... just det...

Emilia ringde mig när jag var i Finland.

Hennes samtal gick endast ut på en sak... håna mamma!

- "Mamma, vet du vad?"
- " Nej vaddå hjärtat"
- " Pappa säger att vi ska få en krona varje gång någon av er svär! ( i hennes svalg bubblar ett hånskratt fram) Så när du kommer hem måste du se till att ha en massa växelpengar!  HA HA HA!"

Vad är det roliga i det här då?
Jo, både mina barn och jag är fullt medvetna om att "mamma Carina" inte kan prata utan att svära.
Så antingen pungar jag ut med en massa enkronor... eller så har MattePatte äntligen kommit på ett sätt att få mig leva i en föralltid tystnad.

Hånskrattet ekar i mina öron när jag tänker på samtalet... Detta är en konspiration mot mig....

Silence, I´ll kill you!!!

Kommentarer
Postat av: Nillo

Silence, I´ll kill you!!!Ohiiiii

2008-09-16 @ 10:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0