Jag glömde...

Innan konserten var vi (Pettsson, Mattsson, Pedro och Pedrina) på Texas Longhorn och käkade.
God mat (hummer och oxfile till mycket humant pris) och gott sällskap. Mysigt litet place ;-)
Ölen serverades i glas som var frostade och kalla.... mmmmmm.... slurp!

Toaletten däremot var en upplevelse av den mindre possitiva sorten.
När jag var klar, och det var dags för torkning (i ett mycket litet bås) så fick jag nästan inte av pappret.
När jag väl fått av det var det som att slipa blygläpparna med sandpapper.
KANSKE vore en ide att införskaffa mjukare papper. Eller så är det en baktanke där.
Ju obekvämare toalett, desto mindre besök där... och desto mer sällan behöver de skicka in någon för att rengöra den.

Dessutom avskyr jag toaletter där man måste samsas med karlar som leker brandmän i vuxen ålder..... Men använder sin egna slang....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0