Ja fonderarr.....

När jag sitter här med lev res kontr så borde min skalle inte vara inställd på så mycket annat... men ändå så är den det. Tankarna går i ett virrvarr och försöker finna en logisk väg ut genom kaoset som orsakades i fredags. Gångarna är trasiga. Taken och väggarna har rasat in och måste byggas upp igen.

Varför gör man så???
Eftersom jag fortfarande har sviter efter fredagen, så kan jag med 100% garantera att jag just i detta skede är helnykterist och ett hälsofreak!
Misstänker dock att det enbart håller i sig tills i morgon.. .haha...

Försökte faktiskt pina i mig en drink ala Anna skipper oxå... med sparris och skit.... gick nästan......

Då jag iaf lyckats pina iväg på PW de senaste dagarna så går jag även omkring med ständig värk i kroppen.... en relativt ny känsla för mig, men andra - mer vana - kallar det för träningsvärk.
Vad jag inte förstår är att t o m musklerna i käkarna värker pga mycket tuggigummituggande.... m a o träningsvärk i käkarna.... haha....
En svag misstanke dyker även upp om att det nu skulle vara min tur att insjukna i den allmänna bacillutbytarsjukdomen som alla i min omgivning varit drabbade av....
Kommer lagom till minisemestern som börjar på onsdag kanske....

Åh... mina kära läsare... jag måste förvarna er. Mina möjligheter att komma till en dator upp i Finska skogarna är minimala... iaf att i fred få sitta och blogga, så det kommer vara en paus mellan ons-söndag.
Jag förstår att det kommer kännas jobbigt, t o m olidligt och deprimerande för vissa.... men trösta er med, att jag är den som sitter med abstinensen över att inte kunna skriva!!

over and out för denna sekund.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0