Hur kommer dagen se ut?

Ja, om ca tio minuter sätter det igång.

Barnen ska upp, in i duschen
Hundarna ska ut.
Alla ska käka någon nyttigare form av frukost.
Tänderna ska borstas.
Emilia ska till skolan,
Oliwer ska till läkaren och sedan till skolan.
... sen börjar jag jobba kl 10 :-)

Hrm... kanske borde jag gå upp 06:00 istället för att få "min stund" och väcka familjen vid 06:30. Då skulle de ju få mer tid.... aja... kanske framöver.

När jag sedan kommer hem ta ta ta... så är jag ledig i två dagar!
Känns enormt skönt faktiskt :-)

Ska få röven ur för att såga till den där plankan som blivit liggandes i relaxen (för det är inte något som är kul att göra) och köpa svart färg för att måla schablonerna i relaxen.
Sista väggskivan ska upp, och sedan är det bara att dekorera med ljus, blommor och tavlor.
Och YES bild kommer att komma.
Ni trodde väl ändå inte att jag skulle undgå att skryta om något som jag själv stolt presterat... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0