Fredag...

Egenligen är det min lediga dag, men då andra är borta... så jobbar jag.
Den äldre herren är på älgjakt (de fick ingen älg förra gången, måste vara för att han glömt hur de ser ut) och den yngre herren är på konf.
Vi inväntar med iver den 17åriga kaffegurusonen, som anländer hit efter skolan för att fylla upp personal styrkan.

åh... nu kom han... då måste jag reta honom. Varför?
Hrm... vet inte... för att det är kul, typ.

Läste på andra bloggar, som alla verkar gå i samma spår. Det är ideal som disk... tycke och tänkande om vad som är "perfekt" vad man föredrar osv...
Känner inte att jag direkt kan lägga så många kommentarer i debatten.
Det är snyggt med en vältränad kropp, men om ägaren till kroppen lever just för sitt vältränade yttre... så faller hela grejen. Och med tiden så faller även det yttre....


Hellre en person med något att tillföra, än bara ytlig njutning ;-)


Kommentarer
Postat av: DD

Jo men det är ju på pricken rätt!!! En man som lever för sin snygga krop är inget att ha, därför vill man ha den där med glimten i ögat och humor.



Retas e alltid skoj ;D



2008-09-19 @ 12:24:33
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Sussie

Kan inte mer än hålla med dig och ovanstående kommentatör

2008-09-19 @ 12:41:54
Postat av: Nillo

Sant!!!!!!!!!

2008-09-19 @ 16:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0