Fem fucking days....

Fem dagar kommer jag vara borta (inte van att vara bortrest från familjen). Av dessa är nästan två dygn i enbart resa.

Jag har bläddrat igenom alla sidor för jobbsök och nu blir jag fan less! Hur jävla svårt ska det vara?????
Nu skulle jag kunna spy ur en massa galla och kräk på allt och alla..... Mitt humör är blä och jag kämpar för att ta mig upp ur det.....

Jag skulle kunna grotta ner mig i alla huskataloger som jag beställt, för att se hur jag vill att "mitt" hus skall se ut.... jag skulle kunna fantisera och leva mig in i "min värld" för att få ngt att hända.....

I relaxen har jag småååå småååå pyttesaker att fixa, men de är sååå trista att jag hellre skulle riva ur och påbörja kidsens rum... hehe.... men eftersom jag itne har ngt att jobba med, och inte heller godkänt ( av kung mattepatte) att köra igång fler projekt innan jag gjort klart de jag redan påbörjat... så blir inget alls gjort istället.. haha.....

näääeee... nu fick jag dåligt samvete.... bäst att sätta igång med någon av de små detaljerna iaf :-)
Ska bara ringa siss och ta en cigg först!!!!

Kommentarer
Postat av: mie

Sugen på en ny bloggdesign? Kolla in här: http://memie.blogg.se/2008/september/bloggauktion-pa-hostdesign.html

2008-09-08 @ 22:16:30
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0