Blev ingen espresso....

... hatar den där jävla manuella apparaten.
Tog youghurt i stället....

Nu så... nu sitter jag här och skriver igen, och lägger en massa tid på det kan tyckas... .men eftersom jag har det mesta i min skalle redan och bara skriver ner det, så går det ganska fort.
Yes, helt rätt gissat. Inte ont i händerna idag :-)

Om en liten liten stund kommer min kära baby hit. Hon skall med kidsen till mor & far, men hon kommer lite tidigare vilket gör mig glad.
Då får jag lite assistans.

Det är mycket att fixa inför i kväll, och som i vanlig ordning så har MattePatte inte påmint mig om kräftorna. Så vi sitter här nu, och har inte köpt kräftor.

Bottnarna till pajerna är klara, gjordes igår...
Ska inhandla lite pryxlar och sedan hem och dekorera och duka iordning.
Blir en del pussel för att få plats med alla under tak, men men... det går :-)

Fotar sen, så får bilderna tala istället.

För de som undrar: Jag jobbar i butik. Som säljare. Säljer allt inom kök...... utom just kök.....

Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

I see. Det låter som det kommer att bli tidernas fest.

2008-09-05 @ 10:54:13
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Nillo!!

Yes och jag skall dit:-)

Hon e duktig trots att hon tidigare haft svårt med kundkontakt;-)

2008-09-05 @ 12:12:41
Postat av: Bäzz 1

Tror du inte att man tröttnar på endast munjobb med tiden?

2008-09-05 @ 12:24:57
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Nillo!!

Tror det med kan vara jobbig..!

Men hon grejar nog det med;-)

2008-09-05 @ 13:39:09
Postat av: Cin

Nillo... när jag läser vad du skrivit... så inser jag att du inte riktigt hajjat att Bäzz1 talar om avsugning... och dina svar gör det till en ganska rolig vinkel.... hrm

2008-09-05 @ 15:18:11
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0