Back on track....

Då var det över.
Årets fest har nu varit, och städningen är avklarad. Vi gör oss redo för vintern....
Festen blev mer lyckad än jag kunnat föreställa mig..... och den slutade med Matte snarkandes i fåtöljen (och jag och Jimmy dekorerade honom med bestick) medans jag och Jimmy diskutterade familjehistoriken med betoning på Farmor... en dam som jag inte ens känner.....
Vad talade vi om... I don´t know.... kommer bara ihåg ämnet...

Som alltid annars, så har jag djupa löften om att äta nyttigare, och inte dricka alkohol.... samt röra på mig....
Övertygelsen brukar dock gå över efter någon vecka. Kanske att jag denna gång får igång hullet och slipper värken.... man lever på hoppet....

Eftersom jag står på jobbet, och har varit enormt seg under gårdagen (hann kolla på hela säsong 2 av Heroes iaf - jag är barnsligt förälskad i hjältar och övernaturliga grejor) så har inga bilder lagts upp ännu... kanske i kväll.

Åker till Terjärv på onsdag..... Hemma igen söndag kväll.......
Att hitta rätt kläder inför denna sammanställning lär inte vara något problem. Jag har nästan bara svarta kläder ´så det är piss a kaka.
Däremot så vet jag itne hur många av dem som jag kan ha, då jag förföljs av en stor jävla massa kom kallar sig mitt "arsle" (och det är inte Matte). Men men... ngt blir det iaf.


Nu ska jag skrapa en trisslott som legat i min plånbok ett tag... dags att göra slut på hoppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0