2,5 timmar kvar....

Och jag sitter just nu med kladd i håret och tar en paus från fixandet.
Det har varit fullt upp hela dagen, handlat, fixat, städat och donat. Klättrat på stolar och bord för att dekorera.

Badkaret skall laddas med is och vatten för att klara av öl och cider mängden... redan fullt i vårt kylskåp... .haha!!
Draften är tankad, och bålet skall blandas ... mmmmmm.... sen går jag in i dimman... mwoahahaha!!!

Undrar om det är ngn som kommer och städar i morgon... äh... who gives!!!

Inhandlade faktiskt smink i dag. ... och hårfärg.
Nu ryker mina röda slingor och svarta grund... de ger vika för en mer neutral färg: chokladbrun.
Misstänker dock att de röda slingorna kommer vilja ha ngt att säga till om när det gäller att ge vika... men vi får se hur det blir :-)

Ha en underbart trevlig kväll, för det tänker jag ha :-)

Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

Mmm, choklad..Ha en underbar helg! In i dimman!

2008-09-05 @ 15:33:44
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Impeel UF

Läs om uppfinningen som kommer att förenkla vardagen för alla modemedvetna tjejer. På bloggen kan du läsa om hur vi driver vårt UF-företag.



/ IMPEEL

2008-09-05 @ 15:45:12
URL: http://impeel.blogg.se/
Postat av: Cin

IMPEEL:

Nej tack, jag behöver inte göra det, för jag är så långt i från modemedveten som man kan komma.... och där stannar jag tack.

2008-09-05 @ 15:56:20
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0