:-)


Gravar från Finska Vinterkriget.....


När vi kom ut till Pekkas... så fann min bror båtarna. Jag anser att detta är ett bildbevis på att han satt och "smekte" båten i ren extas (samma extas som fick honom att gräva efter mask fast det var så mörkt att han inte såg ngt.... ). Se själva.


Systerdotter Ina och min syster Nillo. Något säger mig (typ syrrans min) att sömn var någon form av bristvara på denna resa.... i kylan..... brrrrrrr.


Hehe... av 403 bilder fanns jag med på en ;-) Här tillsammans med min "lillkusin" Kevin.

Kommentarer
Postat av: Nillo

Jag e fortfarande sååå trött!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-16 @ 10:26:39
Postat av: Cinso

I know... man går omkring som i en bakisdvala hela tiden... brist på sömn... I shit u no shit!! Gäsp!

2008-09-16 @ 12:41:32
Postat av: inaa

och d¨ska vi inte tala om dem släktingarna till dej moster som blev stört förälskade av dej :P hahaha

2009-11-26 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0