Woooohoooo!!!!! Surprice!

Sovmorgon idag.

jävla
nice!!!
Jag älskar verkligen att sova.

Men kanske så, att när jag lyckas (i denna ekonomiska kris) skaffa mig ett jobb som är lite intressant, där jag känner att jag gör lite nytta.... så kanske jag på ett brutalt annat sätt hoppar upp ur sängen.

I går var det ju då kurs. Var så jävla nervös och tänkte att "det här kommer ju gå åt pipsvängen" för Déville hade legat stilla på jobbet nästan hela dagen och inte gjort många knop.
Det brukar i regel bli som att kasta iväg en studsboll när jag väl släpper ut honom.

Men det gick jättebra.

Var dessvärre även tvungen att berätta för instruktören, inte bara om mina händer som jag redan påpekat.... men var igår tvungen att nämna höften. Déville hoppade nämligen till så jag vred benet/höften så att den sedan bara ville vika sig under mig.
Samma idag.
Men det gick!
Min sköra kropp är inget hinder för att ha en boxer, den gör bara att jag måste vara stenhård i vad han får och inte får göra. Så han inte skadar mig genom att vara glad :-)

Hur som helst.
Enorma framsteg sedan sist.
Vi tränar nu för att klara oss i bruks. Lydnad och en massa andra grejor. Kommer ta tid, emn han är extremt duktig.

***
När jag kollade min mail idag, så hade en brud addat mig på facebook.
Namnet kände jag igen, så jag tog förgivet att det nu är någon skitstövel som tagit ett artistnamn och sitter och addar var och varannan främling bara för att :-)
Men det var det inte. Det var XXX. Och jag blev så glad!
Hon kommer ihåg mig, sedan 2005! Asacoolt ju!!!
Köpte smycken via henne, till mitt bröllop... och sedan hade vi kontakt ett par månader... men det gled ut i sanden sedan....
Hennes smycken är gudomliga!!! Hemsida
Jag finns... hehe.... jag finns faktiskt med på hennes hemsida i ett litet hörn. Vart tänker jag inte säga.... då hon dessvärre inte har en bra bild på mig..... ;-)  Hon valde bilder från "provningen" och har nog aldrig fått de riktiga bilderna.
****

Nej, nu ska jag söka lite jobb...
... sen äta....
sen gå ut och njuta av ledig dag och naturen
sen baka efter kl 14:00

I dag är en alldeles super duper dag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

...vill oxå ha en superduper dag kan du skicka den vidare när du är färdig med den? =P

2008-10-10 @ 12:45:42
URL: http://mittlivsomsuperstar.blogg.se/
Postat av: Nillo

Jag hittade dig allt ;-)

Baka..mums...synd att chaffören e borta i dag;-)

2008-10-10 @ 13:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0