Visst vore

Det nice att resa ner ett tjejgäng och festa lite i GBG.... men inte nu :-(
Plånboken ekar tomt och det som finns på kontot skall gå till inredningen i stugan (eller utbyte av saker i hemmet... bara tanken får mig att gå upp i extas).

Snackade med en gammal arb kamrat idag. Hon var så ledsen, och berättade att inget har ändrats sedan jag sade upp mig. I hennes fall är det inte heller så lätt. Ålder, ensamstående mamma, ingen bil... ganska låst vid kontorstider i hennes närhet.
Hoppas iaf för hennes skull att hon snart finner ett nytt arbete där hon kan använda sin kreativitet.

Nu ska jag bläddra lite i en inredningstidning för mer idéer. Vanligtvis tycker jag att dessa tidningar är ganska tråkiga, men inte nu... hehehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0