tankar hit och dit

Just nu funderar jag massor.
Hela min skalle är full av idéer och tankar på hur jag skulle kunna inreda och fixa i stugan. Hur jag ska göra om tomten hemma så det blir så lättskött som möjligt, så vi inte behöver underhålla annat än poolen :-)
Gräsmattan fram, som jag kämpat för att den ska återhämta sig, skall jag nu döda.
Slår vad om att jag inte lyckas nu bara för att jag försöker.

Där ska istället fyllas med grus och stenröserabatt.

Enkla markväxter på baksidan, så de klarar av att växa utan behov av att underhållas.

Dagen började minst sagt stressigt. Inget kaffe hemma, som jag nämnde..
Tiden räckte inte riktigt till för långpromisar med dogsen då hela förmiddagen gick åt att ringa till husläkaren i försök om att få tid till dotra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0