Suck!

K: Hej, jag har en precis sån här och jag tänkte du kunde förklara för mig hur den funkar....

Jag: Ok, det du gjort är rätt....

K: Men det funkar inte, jag tycker inte det ändras ngt.

Jag: Jaha... har du köpt den här?

K: Nej, jag har köpt den på internet....

Jag: Vänd dig dit då... eller till service... jag kan inte hjälpa dig!

Inte bara det heller, är det ngt jag inte kan svara på... så blir de sura. Varorna är ju för f-n inte ens köpa här...


... sådana kan förstöra ens dag....


Kommentarer
Postat av: DD

låter ju som att serviceyrket är PRECIS din grej..... varför inte starta eget? ;P



Fan vet vad du ska sälja, men det kanske löser sig?



2008-10-07 @ 21:17:46
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Cin

hehe... aaaah...Service yrket är precis min grej... hehe... äääälskar kunder... ;-)

2008-10-07 @ 21:28:21
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0